Hlyonlr aynı şekilde bende ilkinde kalbi oluşmadı kürtaj oldum. Bu hamileliğimde de 6+3 de gittim zorla keseyi gördü 7+1 de kalp atışını görebildi şuan 28 haftalığıx çok şükür. Bi öyle oldu diye gene öyle olcak sanıyor insan o 1 hafta bana zehir oldu ama korkma inşallah göreceksin bebeğini 😍😍😍