Bir_nazenin01 Pıhtılaşma sorunum var iğne ve hap kullanıyorum doktorum bir de prednol verdi kalp atışını duyana kadar kullanacsın dedi neden kullanacağımı sormak aklima gelmedi bilen var mı? 🥰
Cansu-2600 Bir_nazenin01 İlginçtir ki ben prednol kullandım ama hamilelikte kullanmadım şu an size neden verdiğini açıkçası gerçekten anlamadım ben hamile olduğumu öğrenmeden önce vücut kaşıntıcısı şikayetiyle cildiyeye gitmiştim ve bana bu ilacı yazmıştı
Cansu-2600 Bir_nazenin01 Hamile kaldığımı öğrenince bu hapı direkt kesti kan pıhtılaşması problemi bende de var ben de şu an iğne kullanıyorum ama inan ki prednol’u anlamış değilim
Sennur16 Bir_nazenin01 tüp bebek tedavisi sırasında başlamıştı embriyonun tutunmasına yardımcı olması için yanılmıyorsam bende kalp atışına kadar kullanmıştım .Kese görüncede kesmiş olabilir ama kalp atışıydı diye hatırlıyorum