diya_du_kecan merhabalar hanımlar . Allah nasip ederse ikinci bebeğimi kucagıma alacagım . beta değerim 828 çıktı 3 gün sonra tekrar bakıldı 2000 üstü yazmış hemşiremiz artış doğru mu acaba .uzun zaman oldugu için hiç bir bilgim yok unuttum herşeyi ☺️