Benim ilk hamileliğimde 6 cmdi 3,5 sene önce doğum yaptım doğumdan sonra 4,5 cm oldu uzun süre takip oldum bu hamileliğimde 9 cm oldu hatta bir tarafı 13 cm’e kadar uzanıyordu 24+3deyiz bir sıkıntı olmadı sadece bebek için gittiğinde ona da bakıyorlar. Jinekolojik onkolojiye göründüm tabi kötü huylu mu iyi huylu mu ona baktılar sadece takip ediliyor şu an.