Merhaba 40 +2 günlüğüm sancim falan yok hic carsamba sabah kontrole gitmiştim hersey normal dediler 2 3 gunde bir acilden kontrole gelebilirsin dediler cam sakuraya gidiyorum bu arada acaba yarin kontrole gitsem mi sanci vs beklesem mi kararsiz kaldim