lara27 ben geçen hafta yaptırdım istediğini sorabilirsin. Baya testler yapılıyor sana ve eşine hormon testleri, hsg.. sebep bulunamazsa aşılama yapıyorlar sebep bulunursa onu tedavi ediyorlar. Baya bi evrak istiyorlar, fotoğraf ,evlilik belgesi, sonuçlar falan. İğneleri onlar yazdı çatlatma iğnesiyle beraber 1500 gibi bişey tuttu