dem34 Duyguuusdt ben sabah 5buçuk altı da kan ilacı 8de falan triod ilacı içiyorum 2 3 saat sonrada vitaminlerimi içiyorum:)
Duyguuusdt dem34 gece geç yatıyorum uyanamam her zaman diye gece 2 tane içiyorm☺️ kac haftaliksinz. Kaç mg tiroid ilacı iciyosunuz
dem34 06Pembemavi80 ben aç karnına alıyorum çükkü en az 2 saat süt ve süt ürünleri tüketilmemesi gerekiyormuş emilimini götürüyomuş
yokusbebek dem34 gyno kullanıyorum çok çabuk yükseldi kan değerim. içmesi zor oluyordu başta ama alıştım 😁
dem34 yokusbebek o ilaç hakkında hep kötü yorum okudum burda o yüzden ben onu almadım özel reçetesiz aldım ocean mikrofiber onu sormuştum:)
yokusbebek dem34 Yani doktorun yazdığını almak yerine burdaki yorumlara takılmışsınız. Bilemedim 🤷🏻♀️
dem34 yokusbebek eczacıya temiz içerikli dedim bunu verdi o ddğnz herkese karın ağrısı kabızlık falan yapmış o yüzden almamayı tercih ettim açıkçası hiç iyi yorum görmedim o yüzden tereddütte kaldım sonuçta bu aldığımda temiz içerikli
Duyguuusdt dem34 maşallah çok yeni ☺️ ben 30 haftalık. Bende ilk 25 le basladim şimdi 75iciyorum hafta sonları 100. Şuan dengede bakalım.
Sulerzz Banada iki gün önce doktorum gyno yazdı ağrımayan karnım iki gündür deli gibi ağrıyor doktoruma mesaj attım o ilacı bırak yan etki yapmış eczaneden sidefer al dedi
dem34 Duyguuusdt sağ salim kucağımıza alalım Allah’ım izniyle benim bu 2.gebeliğm 4buçuk yaşında kızım var ama kendimi ilk defa hamile kalmş gibi hissediyorum herşeyi unutmuşum :)
Duyguuusdt dem34 aradan biraz zaman geçmiş☺️ benmde 2. Hamileliğim. Oğlum var. Kızım olacak inşallah. İlk hamileligimde de tiroid ilacı kullandim
dem34 Duyguuusdt bende kullandım ilkinde de aynı 25 mg şimdi de aynı benim triod 5 di sizin yüksek galiba
Gizem9688 Duyguuusdt gynoferon beni mahvetmisti. Mide bulantisi kabizlik 3 gun ictim 1 hafta lavman yapmak zorunda kaldim. Simdi ferrum hausmann iciyorum hem de gunde 2 iciyorum. Ama masallah cok iyiyim. Bence herkesin bunyesi baska demir ilaci kabul ediyor
dem34 Gizem9688 benim bünyam da zayıf bende de öyle etki olur diye düşündüğüm için ben de başka bir temiz içerikli kan ilacı aldım
Duyguuusdt Gizem9688 evet kesinlikle herkeste etkisi farklı. Gyno Ferro sanol kullandığım. O dediğinizi kullanmadım.
dem34 Duyguuusdt evet benim şu an düştü şükür dahiliye doktoru bana her ay çağırdı ama her ay gitmek zor oluyor 2 ayda bir gideceğim