SerkanBaharBaynazoLu allah aşkına şu çevreyi bırakın, çevreniz uzman doktor doluysa bilemem, ama günahtır yani, çookkk biliyorlar, yüzünüze bakınca şeker değerleriniz görünüyor sanırım, doğumdan sonra bebekle birlikte insülin tedavisi görmeniz gerekirse çevrenizi yollayın. Artık boğasım geliyo şu kafa karıştıran tipleri!!! Sen şimdi şekerli hiçbişe yiyip içme artik sabaha kadar, aç karna gidiliyo.. Açlık tokluktan anlaşılmıyor ayrıca, arkadaşımdan biliyorum, boşuna gidip kan vermeyin. İyi akşamlar, geçmiş olsun 😊