Merhaba hanımlar kaçıncı hafta rapor alacaksınız yada aldınız mı ? Süreç nasıl ilerliyotbilgi verirmisiniz ?
Benim bu ayın sonunda 32. Haftam doluyor doktorum gel raporunu yazalım dedi. Yanlız ben doğumdan sonra bı sure calismayacagim benimle aynı durumda olan var mı ?