amine4444 3 aylik kizim avent 3 numara kullaniyorum memnunum. Bu aralar regl oldum diye mi nedir memeye gelince agliyo emmek istemiyor, cok acken dayanamiyor baya emiyor meme reddi boyle mi oluyor 🤔. Lansinoh var onla icerken boguluyor o yuzden kullanmiyorum. Lansinohun da numarali biberon emzigi var mi acaba 🤔