idos bende sizinle aynı haftadayim 37+3 deyim bel ağrısı oluyor karnımın hem üst kısmında hem alt kısmında sancılar oluyor bazen adet olcakmisim gibi bir ağrı geliyor sürekli tuvaletim.var gibi hissiyat oluyor ödemin arttı ama çok şükür kan sonuçların idrar tahlillerim iyi bebek de iyi bende dogurcakmisim gibi hissediyorum hatta doğsun diye de gözlüyorum yolunu