Lina_06 Kızlar 8 haftalık hamileyim ama ishal şeklinde yapıyorum tuvaletimi kötü bir sebebi varmı bilenle yazabilir mi birde progestan ve tiroit ilacı kullanıyorum onlar yapar mı
Pnr_02 Bende ishal oluyordum bu hafta ya kdr yeni durdu bende niye diye sorguluyorum doktorda daha var zmnim 8+4 um
Cagla-2434 İshal salgını var ondan olmuş olabilir doktorunuza danışın bence belki ilac yazar. Bol bol su içmeniz lazım ishal de havalarda sıcak çok su kaybı olur . Havuç suyu da için mutlaka