Bugun itibariyle 41.haftaya girdim.sabah 6 gibi nisanim geldi.3.gebeligim sizce napmaliyim beklemeli miyim agrim sancim gelmesini.hastaneye gidersem suni sanci verecekler.gecen hafta pazar günü acilde 41 olunca hicbisey olmasa da gelin demislerdi normalde bugun gidecektim.ama nisanim gelince iki gun daha beklesem mi ki diyorum cok kararsizim.ilk kizimda 40 haftada nisanim gelmisti iki gun sonra dogum gerceklesmisti.bunda acilma daha mi hizli ilerler acaba