yyelizmol canım çok geçmiş olsun bende 37+1 de doğum yaptım herşey normal gidiyordu birden dediler ki doğum bebeğim 3 hafta geriden geliyordu kesinlikle küveze girilecek dediler normal doğum yaparsan anne karnında ölür dediler sezaryenle doğum yaptım çok şükür küveze de girmedi 2200 kg doğdu Şuan 3 ay 23 günlüğüz darısı senin başına inşallah sağlıkla kucağına alırsın asla stres yapma üzme kendini güzel şeyler düşün benim psikolojim bozulmuştu burda binlerce post açtım çok korkuyordum şükür herşey güzel oldu atlas Ege mi sağlıkla kucağıma alıp evimize geldik