Ben de şu sıralar nasıl emzircem diye kara kara düşünüyorum 😂 Nasıl sancı çekicem, nasıl gerçek sancıyı anlıcam? İlk nasıl başlayacak doğum belirtilerim? 😅
Yarım saat önce falan uyandım. Rüyamda sütüm geliyordu göğüslerimden. Üstümü başımı ıslatmıştı. Bebeğimi karnımdan çıkarıyorum yazık olmasın süte diye emzirmeye çalışıyorum ama bebeği bir türlü düzgün tutamıyorum sağa sola çeviriyorum falan yok 😂😂 Sonra neyse ki tutuşu iyiymiş bebişin diyorum da emiyor bir şekilde. Sonra karnıma geri koydum sanırım 🤣🤣