ssevilmommy Kızlar adı bumu tam olarak bilmiyorum. Ama vajinayla baldırın birleştigi sol kemigim çok agrıyor. Sanki hamlamış gibi orası bacagımı açamıyorum, yürürken zorlanıyorum yaşayan varmı
Ekbbek ssevilmommy ay bunu ben de merak ediyorum. Benim de tam olarak aynı kısım ama sağ taraf ağrıyor. Bazen çok ağrıyor özellikle yatakta dönerken kalakalıyorum. Bugün kontrolüm var soracağım doktora unutmazsam
gzm_42 ssevilmommy 20 haftalıktan beri ağrıyor 27+4 hastalığız şuanda hayla ağrıyor ama normal bence canım kendini fazla yorma sadece
Tugbacim34 @ssevilmommy şuan 36 haftalığım. Ama dediğiniz haftalar da bende de çok oldu. Doktorum normal dedi bebek büyüdüğü için. Baskı oluşuyormuş. Korkmayın yani
denizleo09 Aynı sorun bende de var 26.haftadayim bu nasıl tarif edilecek bi ağrı anlamadım sanki uyuşmuş gibi ağrıyor da gibi çok canımı sıkıyor
Sukut66 ssevilmommy Bende de var bende doktora ne diye anlatacagimi bilememistim haftaya komtrolum var bende sorayım