Edizhr Ben varımmm 🤗 ilk gebeliğim 27. Haftada sonlandırma olmak zorunda kalmıştı farklı sebeplerden dolayı. Sonrasında 1.5 yıl falan hamile kalamadım . Doktorum femara başladı . İlk çatlatma iğnesi olduğum zaman tutmadı. Zaten çok umutsuzdum o kadar süreden sonra . İkincide de olmazsa kendi kendine olmasını bekleyecektim. Pcos hastasıyım bu arada. Yumurtaların hepsi uyuyor demişti doktor tedaviden önce . İkinci iğneden sonra hiçbir belirtim yoktu aslında ama tabiiki heyecanla takip ediyordum. Böyle 7. Gece falan hafif karnım ağrımaya başladı dedim adet oluyorum kesin . Baya ağlamıştım o gece. Normalde öyle ağrım olunca ertesi gün adet olurum ama baktım gelen giden yok ağrı da geçti dedim dayanamıyorum test yapıcam . Bir test yaptım pozitif çıktı. İnanamadım zaten hemen kan vermeye gittim . 100 civarı bir değer çıktı o zaman . Sonrasında da direk artış takip etmeye başladım 2 günde bir şeklinde. Şuan 34 haftalık hamileyim Allah izin verirse çok az kaldı doğuma 🤗❤️🥹