Hanımlar 38 +6 oldum hiç bir belirtim yok daha yalanci sancılardan başka :/ Dualarınıza talibim 🤗 lütfen dualarınıza beni de katar mısınız ? En kısa zamanda bi avazda doğurayım insallah . Çünkü bebek içerde kaldıkça kilo alıyor ,40 haftayı falan beklerse doğumum çok zor olur . Lütfen benim için de dua edin bu hafta doğurayım insallah kendi sancımla kolay bi şekilde 💕