Sonu sezeryan da olsa beklemeniz çocuğunuzun gelişimi için çok iyi. Anne karnında fazladan geçirdiği 1 saat bile çok önemli. Doktorunuz risk gormemişse bekleyebilirsiniz. Ben 42+2 de zorunlu sezeryana alındım yine beklese doktorum yine beklerim. Bu sefer ki 40 a kadar bekleriz diyor. 38-42 hafta arası normal. Siz stres olmadan egzesizleri yapın çay hurma vs deneyin