2205 Kızlar son haftalarda ahudu yaprağı çayı dışında ada çayı da içilebilir demişti bi doktor ama deneyen oldu mu hiç ?
Zehrazaras11 Ben içiyorum günde iki fincan . Doktoruma sordum rahim Kasılması yapıyor bu da son haftalarda işimize yarar dedi içebilirsin dedi 🤗
2205 Eeesm teşekkür ederim bende 39. Haftaya giricem de ahududu bulamadım ada çayıda olur diye duymuştum kullanmaya başlıcam inşaAllah
2205 Linakiz1903 38+6 yım günde bi fincan içiyorum açılmam var mı hiç bakmadı doktorum ama ben baskı hissediyorum artık karnım aşağı düşmeye başladı zaten işe yarıyordur umarım