BirAnneecik Merve-tankut Benim uygulamaya göre 12 ama emin değilim erken gebelik testi yaptım pozitif regl günüm geçince kan vereceğim.
BirAnneecik Merve-tankut Ben erken yumurtlama oldu diye düşünüyorum o yüzden çıkmış olabilir. Sen yine de adet günü bekle bakalım. Dün kahve rengi bir akıntı oldu benim de o yüzden şüphelendim sabah test yaptım
Edizhr Merve-tankut 8. Gün bugün canım ovitrelle çatlama iğnesi zaten HCG oranı yüksek demişlerdi erken yapınca çift çizgi çıkıyor mus
Sefika__ Benim de bat 11 5 gün önce erken gebelik testi yapmıştım negatif çıkmıştı şimdi regl gününü bekliyorum