Şiddetli baş ağrısı kusma bulanti ile gittim 39 haftaligim nst çekildi kasılmalar çıktı ve 2 cm açıklık var denildi yatisini yapalım dediler kabuk etmedim nisan yok su yok hastanede cekmek istemedim ama 5 saat oldu geldiğimden beri kasikta sanci oluyor gitmek istemiyorum şuanda ebeler ikide bir Altan muayene ediyor bide baş ağrım şiddetli var birseyde vermedi ne yapayım sizce kızlar