Brvndkm Kızlar beklenen adet 6 ağustostu Birgün geçikince test yaptım silik çıkınca kan verdim 29 çıktı kendim evde kan sulandırıcıya başladım ama belirtim yok kasık ağrım vardı oda gitti😔 2 kürtaj 3.sağlıklı çok şükür 4.kimyasal bu 5. Gebeliğim🫠
babyiscoming_ Brvndkm canım kendinde belirti arama 11 haftalık olduk benimde hiç bir belirtim yok hatta biz şanslı insanlardanız emin ol kanama vs yoksa korkma bende ilk başta çok tedirgin oluyordum ama sonradan anladım bizim gibi belirtisiz hamilelik geçiren çok var hayırlı olsun🩷