İki gündür yaşadığım bir durum bu baş dönmesi ne zaman iş yapmaya kalksam 15-20 dakika sonra başım kayıyor gibi oluyor tam dönüyor da diyemiyorum ama bi tuhaf oluyor sıcaktan diye düşünmeye başladım genelde terleyince de oluyor tansiyonuma bakıyorum normal çıkıyor sizlerde de oluyor mu