Kizlar 24 haftalık oldum ama hâlâ iştahım düzelmedi asla yemek yiyesim gelmiyo canım HC birşey istemiyo kan ilacı alamıyorum kabızlık ve bulantidan dolayı serum alıyorum düştüğü zaman ama diğer çocuklarında bu kadar iştahsız değildim üç kilo aldım hamile kaldım kalali ama canm biseyker istesin doya doya yiyeyim istiyorum ama yok zorla yemek yiyorum resmen kahvaltı öğünü çok az tüketiyorum varmı bu durumda olanlar iştah açmak için napmak lazim