blackeagle Kızlar merhaba 13 haftalık hamileyim birkaç gündür özellikle akşamları inanılmaz bir üşüme geliyor bu havalarda çok garip geldi bana ilk gebeliğimde hiç yaşamadım bu durumu yaşayan var mı nedendir acaba?
babyiscoming_ blackeagle bebeğin cinsiyeti nedir öğrendiniz mi? Benim abimin eşi kız bebeğe hamileyken çok üşüyordu🥰
Damyavuz blackeagle Canım bende havalar azıcık essin titriyorum hatta çok üşüyorum oğlum olacak kızlarım da asla böyle değildi. Kan testlerimin hepsi temiz ona bile baktırdım.
annembebegim blackeagle aynen bende de oluyor üşüme geliyor akşamları, 13 haftalık hamileyim ben de. Bebeğinizin cinsiyeti ne acaba?
bussra-23 Kan değerlerinize baktırdınız mı ?? Bende son aylardayım ellerimle bildiğiniz karşıya aduket atıcam yangıdan ateş basmasından
NilsunThmz bussra-23 yaa ahahahahsa çok güldüm yorumunuza ahashh bende aynı durumdayım. Hatta başlıkta üşümeyi görünce ne güzel hayatlar var diye düşündüm :)
bussra-23 blackeagle bilemedim neden olduğunu bende ilk defa duyuyorum bence doktoruna bir danışmalısın
blackeagle babyiscoming_ henüz öğrenmedim bende cinsiyete bağladım bu durumu biraz 😁 kızımda hiç yasamadim üşüme falan ama
bussra-23 NilsunThmz ayy eveet hayatımda bu kadar terlediğimi yandığımı hatırlamıyorum evin içinde klima açık herkes uzun donla geziyor benim yüzümden ben klimanın altında yatıyorum ona rağmen boynumdan terler akıyor yastığımdan ıslak kalkıyorum
blackeagle annembebegim hala belli değil 16.haftada söyleyecek doktorum ben devlete gittiğim için garanti olsun diye bekliyorlar sanırım
Queen3524 blackeagle Bende. 9 haftalık hamileyim geçen gün uykumdan titreyerek uyandım sanki karın içinde yatıyorum birşey oldu diye aşırı korktum ertesi günde kontrolüm vardı doktor hormonlardan dedi