Heidi7 Kızlar merhaba ovülasyon takibi yapıyorum bugün itibariyle değerlendirmeye başlacağız koyulaşma başladı yarın pik noktasına ulaşacak gibi ,sizce?
blackeagle Heidi7 pik olmuş bence son iki günü değerlendirmeniz lazımdı her koyulaşmaya başlayan günü değerlendirin derim benim kadar bu testleri yapan yoktur heralde yapmadığım ay hamile kaldım o ayrı😁
_Mother_ Heidi7 bu koyulaşma normal kabul edilen bir koyulaşma yarın silik çıkabilir o yüzden pik olduğu günü değerlendirmek daha verimli olabilir bu arada testleri her gün aynı saatte 2 saat sıvı alımı olmadan yapın
Heidi7 nununundunyasi umarım inşallah ben de öyle düşündüm ama değerlendirmeye başlamalıyız artık değil mi
Heidi7 _Mother_ yarın silik çıkarsa tekrar mı koyulaşacak ? Ben yarın daha da koyulaşır diye düşünmüştüm
_Mother_ Heidi7 kesin silik olur değil olanlar bazen oluyor çünkü çok kullandım bu testi ama şuan pik olmamış innovita çok hassas oluyor pik olunca insan anlıyor baya koyu oluyor çünkü
nununundunyasi Heidi7 eşinizde sperm sorunu yoksa şayet bugünleri değerlendirin elbette. Geç kalmış sayılmazsınız tabii
Heidi7 blackeagle haha hayırlı olsun işin cilvesi işte 😀 birgün yapıp bir gün yapmayarak devam ettik koyuluk görünce her gün değerlendirin denilmişti. Her ay başka birşey deniyor işte
Heidi7 nununundunyasi çok teşekkür ederim sperm sorunu yok bir sonraki ay için soruyorum değerlendirmeye daha mı erken başlamalıydık biz adet bittikten sonra bir gün yapıp bir gün yapmayarak devam ettik
Ftmn123- nununundunyasi >!!< Benim eşimde sperm sorunu varda bende ovülasyon testi yapacağımda ilk gün ovülasyon yaptıgım ilk gün nasıl olmalı ilişki ve ondan sonra nasıl olmalı?
blackeagle Heidi7 size tavsiyem işinize asla karışmak istemem bu testler insanı çok strese sokuyor olucagi varsa olmuyor akışına bırakın 2 gebeliğimde de 1 yıl uğraştım sırf stresten olmadı bir sorunumuz yoktu ne zaman bıraktım beklemeyi ve bu testleri o ay hamile kaldım İnşallah sizde en yakın sürede güzel haberi alırsınız💞
nununundunyasi Heidi7 çok doğru yapmışsınız gün aşırı değerlendirip bu şekilde pik ve çatlama günlerinde peş peşe deneyebilirsiniz :)
Heidi7 blackeagle teşekkür ederim sağolun ama insan herşeyi deniyor işte çaresizlikten 2 yıldır istiyoruz olmuyor herhangi bir sorun yok iki defa aşılama yaptırdık olmadı bu ay aşılamayı istemedim kendim evde denemek istedim ovülasyon çubuğu aldım hayırlısı olsun ne diyebilirim ki işte durum bu