Hmy12 Sezer2108 Benimde kızım olacak nasipse isim bulamadık daha Afra ve Dicle var aklımızda o da emin olamadık.. mila ne demek acaba
Dunja Sezer2108 mila çok tatlı bir isim. Bir öğrencimin adıydı. Çok bıcır bıcır akıllı bir çocuktu. Sadece duygularını çok içinde yaşardı tabi bunun burcuyla da alakası olabilir 😊
Sezer2108 Rusçada “nazik, kibar ve hoş” ve “sevgili, sevimli, sevilen, tatlı kimse”, Bulgarcada “sevgili”, İbranicede “kelime, sözcük, söz söylemek”, İspanyolcada “harika”, Slav dilinde “aşk" anlamları bulunuyor.