Rumeysaerd1 doktorunuza danışın isterseniz. Benim de kasık ağrım olmuştu şiddetli olarak doktora sordum kanama var mı dedi yok gelmeme gerek var mı dedim seni bir görmem gerek dedi çünkü en son bi ay önce görmüştü. Gittiğimde de iyi gelmişsin rahim büyüyor ondan ama hamilesin diye her şeyi hamileliğe bağlamamak lazım,Apandist olabilirdi, bağırsaklarınla ilgili bir problem olabilirdi dedi. Bebeği görmüş olduk o da iyiydi 🙂