sltn2686 Kızlar 17.haftadayız ilk gebeliğim ve hareketlerini hissediyorum sanırım baya , ancak geçen sağ tarafta hissettim bugün sol , böyle olabiliyor mu , baya farklı hissettim yani bağırsak değil kesinlikle
HAvvAHmet sltn2686 O haftalarda ben de aynı soruyu arkadaşıma sormuştum hatta üst üste bikacgun aynı yerde hissetmiştim ben bi de o da bu haftalarda oyle oluyo demisti ancak hissediliyor zaten ama şimdi 22 haftalik gayet normalleşti 19. 20. haftalardan itibaren😀😀
Alpmom__ sltn2686 toplanma şeklinde mii ? Ağrı hissediyor musunuz o an ? 🥹 aynı haftadayız ya o yüzden soruyorumm
Nazgrr İçerdeki alanı şu an ne kadar geniş bilmiyorum ama dediğiniz gibi farklı yerlerde hissediliyor. Bazen karnımın içinden yağ gibi akıyor 😜😬
sltn2686 Nazgrr dün sağ alt karında bi hissettim bugün uyanınca solda çok daha fazla hissettim hatta bunu yazarken bile bi pıt diye vurdu ama çok hafif geliyor derindne 🥰 bebektir demi yani böyle bişey hissetmedim daha önce yani , erken diyorlardı daha haftası 17
Nazgrr sltn2686 benimde ilk gebeliğim bebeğimi çok erken hissettim kız şanslıyız ne güzel ☺️ Bağırsakların pıt pıt diye çalışmaz ben ikisini ayırt edebiliyorum bebek böyle dokunuyor içerden itiyor bağırsaklar Allah ne verdiyse oradan oraya gidiyor ses geliyor hahahahah 😅 Sizin adınıza da mutlu oldum daha küçücükler ama hissettirdikleri çok güzel 🥰
HAvvAHmet sltn2686 aynen öyle oldu benim de şimdi gun icinde her yerde farkediliyo valla illa ayağıyla vurduğunu da düşünmüyorum ben dönerken poposu kafası denk geliyo olabilir 😅🥰 hareket ediyo ise telaş yapmayın ama takip edin bikac hafta içinde dediğim değişiklikler olur bence.Sırt üstü yatıp izlemeye başlarsınız yakında merak etmeyin guzel olacak hersey 🥰
Alpmom__ sltn2686 hmm bende öyle hiç hissetmedim 🥲 toplandığını hissediyorum ama bazen sağ da bazen solda