Merhaba arkadaşlar karın ağrısı şikayetiyle hastaneye gittim bi anda tansiyonum düştü bayıldım acilde serum taktılar sonrasında ikinci serum yani vitamin desteği için tekrar başka serum takıldı saniyelik bir süre içinde vücudum kas katı oldu yüzüm kızarmış dudaklarım morarmış(eşim söyledi) ve ben karın kasılmalarını hissettiğimi sadce serumu çıkartmaları gerektiğini söylediğimi hatırlıyorum gerisimi hatırlamıyorum çok şükür tekrar iyileştim ama çok korktum😔😔
Dr B vitamini ve Merpamid e karşı alerjim olduğunu söyledi böyle bir durumla karşılaşan var mı? Uzun oldu kusura bakmayın ama çok korktum 😔