Kızlar 27+1 sürekli burun tıkanıklığı yaşıyorum çözüm bulan var mı??
seyda-4 ben yatarken viks sürüyorum rahatlatıyor
seyda-4 bende 27+1 im bugün benim başından beri burun tıkanıklığım var bi çözüm bulamadım
Hulo2105 çok mantıklı bende bişey süreyim bari çok rahatsız ediyor