Yenihms merhaba. Benim 10. Haftaya girdiğim gün kırmızı kanamam oldu. Doktorumla randevum vardı zaten o gün gittiğimde kese etrafında kanama olmadıgını plasenta yukarı çıkıyor o yüzden oralarda biraz tahribat yapmasından dolayı kanama olmuş olabilir. Plasenta yerleşene kadar kanamalar olabilir korkmayın demişti. Zaten aynı gün içinde azaldı kahverengiye döndü. 4–5 gün sonra kesildi. Yine ara ara bir iki damla kahverengi lekeler görüyorum ama doktorum uyardıgı için içim rahat. Sadece agrınız olursa haberım olsun dedi bana. Perinatolog takipliyim🌸