Melisaatik yok aynı şey değil, fetal DNA da cinsiyet de belli oluyor, çok daha fazla genetik hastalığa bakılıyor, yüzde 99 üzeri doğru sonuç veriyor, ikili tarama da ultrason ile bebeğin ense kalınlığı ve burun kemiği ölçülüyor, kan alınıyor, yaşınız v.s. gibi durumlar da hepsi beraber değerlendirilip risk hesabı yapılıyor, down sendromu, trizomi gibi kromozomsal bozukluk var mı bakılıyor ama sonuç risk hesabı olarak geliyor, çok emin olunamiyor yani. Fetal DNA yaptirma imkaniniz varsa ikiliyi hiç yaptırmadan onu yaotirmanizi öneririm