27 haftalık erken doğum yaptım bugün 1 ay oldu bebeğim küvezde olduğu için sağıp götürüyodum ama hiçbir zaman çok gelmedi çoğalır diyodum sağdıkça ama hiç çoğalmadı hep 30 falan geliyodu ikisinden bazen 40 😢 Bir gün hiç sağamadım akşama kadar sonra birden damla damla gelmeye başladı azaldı yok gibi napcam böyle olup sonra artan var mı