lilyum_ zlemceylan ilk yaptığım hallerini yan yana getirdim boyle bakinca koyulaşmış gibi görünüyor demi
lilyum_ zlemceylan evet evet üsteki yeni olan. Ben 2 gün önceki testin son hali ile yeni yaptigimin ilk halini karşılaştırdım o yuzden morlaim bozuldu. Sonra ilk hallerini karşılaştırınca icim rahatladı
Rumeysa_01 lilyum_ biraz koyulaşma var gibi canım bı kaç gün sonra kan ver istersen o stres çok kötü çünkü bende öyleydim
Dilan_Deniz lilyum_ canım bn adetten 6 gün önce böyle öğrendim bnmde hiç koyulaşmadı aditim gelmeyincede 2 güne 1 kan verip değerlere göre belli oldu,bnde düşük yaptım öyle hamile kaldım sende bi kan ver inşallah sorun olmaz
Tazeanne0134 lilyum_ evet oğlumda 12 da adet olmuştum 22 nisanda korunmayı bıraktık 8 mayısta hamile olduğumu öğrendim kızımda da 27 ağustosta bıraktık 13 eylülde hamile olduğumu öğrendim
Tazeanne0134 lilyum_ hamile değilim ben 2 tane çocuğum var benim biri 4.5 yaşında erkek biri 2 yaşında kız 🥰 Rabbim isteyen yapabilecek herkese nasip etsin
Anonimanonim lilyum_ çekmedim canım fotosunu çünkü moralim bozuldu tadım kaçtı ama benim yaptığım test çok dandikti belki ondan olabilir
bykarakan lilyum_ korkutmak için söylemedim yanlış anlama bende çok sıkıntı yapıyorum ne yapalım Allah bilir sağlık kabininde verdim aynı yerde 3 4 gün sonra tekrar ver dedi pazar hastaneye gidicem
lilyum_ bykarakan inşallah sağlıkla ilerler gebeliğin. Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah. Ben subatta 2 aylik bebegimi kaybettim. 5 6 aydır ugrasiyoruz olmuyordu. Simdi olmusken tekrara kaybetme fikri cok korkutuyor. İnşallah sağlıkla gelir bebislerimiz🌸🥰
pinaarrylmz lilyum_ korkma bende ilkinde boş gebelik yaşadım ikincide aynı korkuyu çektim korktugum gibi olmadı
bykarakan lilyum_ inşallah Allah kucağını boş bırakmasın benim 2. Çocuğum olacak ama yinede kaybetme fikri üzüyor