lilyum_ ilk gebeliğimde adet gününden bir gün sonra 124 gibi bişeydi, 5 gün sonra ise 1100 civarındaydı sanırım.
Bunda 3 gün gecikmeyle 586 çıktı, 5 gün sonra keseyi görmek için gittim, çok küçük gördük. O zaman tatildeydim, 4 gün sonra eve gelince kendi doktoruma da gittim, kesenin içinde bebeği de gördük.
Bu bir süreç, keseyi görünce kalp atışını duyacak mıyım heyecanı başlıyor, kalp atışını duyunca ikili testte bişey çıkacak mı acaba heyecanı, daha sonra “ya detaylıda sorun olursa” heyecanı.. Böyle devam edip gidiyor. Doğduğunda da aynı şekilde devam ediyor hatta ☺️ Yaşadıklarınız çok normal. 🌸