Ben gectıgımız haftalarda yaşadım senin gibi direndim ama isal ve kusma iyice şiddetlendi kendine bu eziyeti yapma zaten önce bebeğe bakıyorlar sonra sana serum veriyorlar bana öyle yaptılar ılac da yazdılar. 4 gün kullandım ıyı olunca bıraktım ben iyi olmazsam bebeğim de iyi olmaz öyle düşün