Deepbluee2 Kızlar 30 haftalık olduk bir kaç hafta önceden başladı hafif hafif her iki göğsümden de sıvı geliyor bu normal mi yaşayanınız var mı normaldir diye umursamadım ama iyice arttı var mı aynı şekilde yaşayan
Ozlemmmmm Deepbluee2 ilk gebeligimde benimde göğsüm çok akardı şeffaf sıvı gibi birseydi. Doğumdan sonra çok güzel sütüm olmuştu bu güzel bisey yani simdide bekliyorum ama tık yok:)
Zeliha1818 Deepbluee2 Benim 20. Haftada başladı doktorum normal dokunma sıkma dedi şuan 27+2yiz arada bir geliyor
Seray11ay Deepbluee2 bnde 24 haftalık olcam bndede 2 kere geldi. Ama oynarsan daha çok gelir sütüne yazık olur dokunulmamasi iyidir
Enfal_06 Deepbluee2 19 haftadan beri geliyor 33+6 yiz hala geliyor dışarı çıkarken göğüs pedi koyuyorum hiç karışmadim ben kendi kendine geliyor
Gizem9688 Bende de 28 de başladı. Normal. Elleme sıkma sıkı sütyen giy dedi doktorum. O sekilde duruyor. Şimdi sıkışmayınca akmiyor
Deepbluee2 Gizem9688 Sıkı mı giyilmeli ben olabildiğince ellemeyip sıkmıyorum hatta bol balensiz desteksiz rahat sütyenler giymeye başladım
Gizem9688 Deepbluee2 doktorum sıkı giy dedi. Ben giyemedim gerci. Ama sıkı giy dedi. Ki kiyafetler ucuna sürtüp uyarmasin
Seray11ay Deepbluee2 bende dokunmadım ama bndede geldi 2 defa. Yani merak edip kurcalanirsa daha fazla süt gelir yazık olur demek istedim
Alseli Deepbluee2 normal canım benim de ilk gebeliğimde 28. Haftada olmuştu son haftalarda süt geliyordu. Bol sütün olcak
Hicran57 Deepbluee2 sutyensiz yatmayın bende sütyeni cıkartınca hemen sıvı geliyo doktorum asla elleme sürekli sütyen tak yoksa erken doğumu tetıkler demıstı öyle yapıyorum
Seray11ay Hicran57 senin çok mu fazla geliyor acaba canm. Ben asla sutyenle yatamam bndede bı iki defa geldi hiç dokunmadım fazlasi gelir diye. Ama sutyenle yatsam kalbim durur 🫠💗