Kivircikkuala koruma çizgisi olabilir bu erken gebelik testleri dediğim gibi o kadar hassas ki olmayan gebeliği bile gösteriyorlar. Senin attığın fotoğrafın daha belirgin haliyle ben 5 tane test yaptım erken gebelik testi ve hepsi silip de ama bayağı belliydi yani pozitif çıktım koştur koştur acile git negatif. O sebeple erken gebelik testlerine güvenim tamamen gitti aldığımda kaset testi alıyorum Öyle ki 5.67 değeriyle ben gebeliğimi kaset testti öğrendim. Erken gebelik testleri hem dünya para hem yanlış gösterme ihtimalleri çok yüksek şimdiki kafamla ona vereceğim parayla mesela 5 tanesine 300 lira vereceğime 300 liraya 10-15 tane alırım En azından yapmışken bir sürü yaparım ki yanlış ihtimal varsa En azından öbüründe çıksın. Kan verebiliyorsan direkt Kan ver bu süreç çok stresli oluyor çünkü göremezsen de ertesi günlerde testleri mutlaka tekrarla