Ozlemmmmm aynı şey bende de var. Doktoruma danıştım. Eğer ilerleyen saatlerde açılıp kapanmaya başlıyorsa sorun yok dedi. Bunun olmasının sebebi ödem. Bir de eğer o tarafa dönük olarak uyandıysanız o yüzden o taraf daha çok şişiyor. Bol su içmeliyiz. Ufak topları sıkıp bırakarak normale dönmesini hızlandırabilirsiniz. Yemeklere tuz atmayın dedi hemşirem. Kendi tuzunda yemeklerinizi yerseniz bir nebze olsun iyi gelebilir. Ama hamilelikte ödem sorunu yaşamayan yoktur. Tüm gün hiç hareket ettiremiyorsanız doktorunuz başka bir bölüme sevk edebilir.