Betul-1221 2 dakikada bir gelen çok şiddetli olmayan adet ağrısına benzer bir ağrı. Sizce sancı mıdır ? Doktorum 10 dakikada bir olunca gel demişti ama 2 dakikada bir gelen sancının çok daha şiddetli olması gerekmez miydi
Serife3304 Betul-1221 aşağıya baskı yapıp gidiyor gibi bi sancıysa doğum sancısıdır. Ben de geçen hafta sancılardan iki gün hastanede yattım şimdi yine ağrılarım var gibi ikiz gebeyim ben 33.haftadayız daha ama bilmiyorum doğum sancısı mı