Evet hanımlar bugun bunu yazmak bana da nasip oldu pozitif dememin en buyuk sebebi bebegime kavustugum o an ve kokusu o kadar tuhaf bi duygu ki hic stres yapmaya kendini kasmaya gerek yokmus ilk once bu sabah kontrole geldik cunku iki gun once suyum geldi ben cok farkedemedim fitil kullandigim icin normaldir dedim ama baya sıfırlanmış suyum bugun de acil bi sekilde sezeryana alındım hic beklemedi doktorum tabi sunu soylemekte fayda var suyum oncesinde zaten gelmişti ve ben havuc suyu kullanıyordum hatta geçen hafta suyumun arttigini soylemisti doktor ama bu kontrolde cok azaldigini ve vlbebegin enfeksiyon kapabileceginden bahsedince bende bu karari onayladim ve belirtmek isterim ki normal dogum icin iliski Hint yağı corek otu yagi keten tohumu ananas ve hurma yaptim merdiven indim ciktim ordek yuruyusu yaptim yani bunlari yapmama ragmen aciklik hic olmadi yani gercekten bebiler dogumlarini kendi belirliyormus 😅 spinal anestezi yapildi belden komple uyustum ama bi sinek isirigi kadardı sadece kendinizi serbest birakin ve asla kasmayin sonrasinda dogum ne ara oldu bitti anlamadim bile melegimi bana gosterdiler ve ben anne oldum 🥲 sonrasinda beebek cikti beni de 25 dk ya hazirladilar toplam 45 dk ya surdu ya surmedi tabi ilk basta agrim oldu sutum yetersiz geldi mama verdik sonra sık sık emzirmeye calistim suan biraz daha iyi geliyor sütüm sonrasinda ayagi kalkma meselesi var orda canim yandı işte gercekten agriliydi ama kalkinca yuruyunce hele bebeginizi tutabildiginizi gorunce hersey unutuluyor biraz uzun oldu ama sormak istediginiz bişey olursa yazin lutfen ve hic korkmayin bebeginizi kucaginiza aldiginiz anı düşününce herşey gecip gidiyor 🌼🌼