Kubraa4747 36 haftada yenildik doğurdum. Rabbim tüm hamilelere sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah🙏
MaMmedova_ Kubraa4747 Analı babalı büyüsün inşallah Nasil anladın abla nişan mı geldi yoksa suyunmu ?? Demin ben tualete gitdim gelib uzandım kalkınca bi bakdım ki iç çamaşırım islak haberim bile olmadı anlayamadım
Kubraa4747 MaMmedova_ valla canım benim bir hafta sonra sezeryanla alıcaktı 37 de ama tam 36 haftalıkken son kontrolüme gittim Nst ye bağladı 3 kere bebeğin kalp atışlarında düşüş gördü kordon dolanmasından şüphelendi alalım riske atmayalım dedi kafası baya aşağıdaydı çünkü
Zeynep_ikra80 @"Kubraa4747″geçmiş olsun Allah’ım uzun ömürler versin bebeğinize küveze girdi mi yoksa yanınızda mi
Kubraa4747 Zeynep_ikra80 yok çok şükür girmedi 36 haftalık 3150 doğdu 2 saat gözetim de tutup odama getirdiler
Zeynep_ikra80 @"Kubraa4747″oy maşallah miniğe sağlıkla büyüsün kuzucuk inşallah benim bebegimde girmez yanıma getirirler🤍
Kubraa4747 Zeynep_ikra80 Zeynep_ikra80 yaa sizin kaç haftalık peki Allah yardımcınız olsun ben bu sezeryanda çok zorlandım ☹️
Zeynep_ikra80 @"Kubraa4747″şuan 35+2 yiz 36+5 de doğum olucak evt sezeryan çok kötü benimde ikinci olucak birde tüpleri baglaticam ayrı yetende onun acısı oluyormus anlatilana göre 😑
Kubraa4747 Yaa Zeynep_ikra80 yaa az kalmış sizinde bizde bekliycektik ama bilemedik tabi böyle olacağını Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip eder inşallah Allah yardımcın olsun🙏