fff9898- 37+0 haftalığım suan belden sancım var kasıklarıma kadar vuruyor bi an dayanamıyorum gibi oluyor sonra hafifliyor sabah doktor kontrolüm var ama acaba şimdi gitsem mi bir nst çektirsem
Mervbeder fff9898- fff9898- aynısını kızımda yaşadım nst de sancım çıkıyor hatta o sancıya göte açılmam 5-6 olması gerekiyor du ama 2 cm idi bir gün çektim sonra zorunlu sezaryan sonuç bebeğin kordonu kısa imiş ve Rahime de baskı yapıp açamamıştı yavrum çok yorulmuştu sizinde öyle olmasın
tugce-98 Bende bugün tam 37 oldum akşamları çok kasılmam oluyo ama nst sancı falan hiç bi şey çıkmıyor 😃
Ayvareceli 37+3 bugün gidip gelen sancılarım oldu. Şuan tamamiyle geçti ne olduğunu anlamadım bende ama zor durdum yani öyle. Neydi anlamadım