Tutaste_ canım ben dün doğum yaptım bugün eve daha yemi geldim benim yanımda eşim vardı . ayağa kalkarken ağrı kesicinin etkisi geçtiği zaman illa ki zorlandım yalan söyliyemem. bebeğim mememi kabul etmedi ilk sanırım ebe hanım geldi nasıl tutacağımı sütümü nasıl çıkartırım onu gösterdi. hemşireler yardımcı olmadı açıkcası yanımda eşim vardı çok yardım talep etmedşm eve sabah geldim şuan çok daha iyiyim sezaryen sonrası ilk birkaç saat ağrı hissetmiyorsun ben spinal oldum belden aşşağım uyuştu ilacın etkisinden hissetmedim ama birkaç saat sonra ağrım oldu tek çare yürümek emin ol ne kadar hareket edersen yaranın ve kendinin toparlanma açısından en iyi olan o şuan çok iyiyim rabbim sanada kolay doğum nasip etsin