surprizbebe özel hastanelerde çok az şiddetli bastırıyorlar sanırım bende kimde dinlesem şaşırıyorlar ama devlet hastanesinde biraz da acımasız bir hemşireye denk gelirseniz gerçekten kötü bir durum. Hem çok şiddetli hem çok sık yapıyorlar kalp masajı gibi düşünün ve 10 15 tekrar her defasında. Şimdi ikinci gebeliğim ve doğum olacak en Büyük korkum o . Sadece iyi ve nazik insana denk gelmek lazım. 2. Gün odada kanamaya bakan hemşireler çok nazikti mesala hiç acımadı gibi . Kişi çok önemli yaşayan bilir.