Nur1027 tecrübeli anne olarak yazıyorum.Evimde hem travel sistem hem kabin boy var.İkiside Kraft.Kalite okarak ikisinden de inanılmaz memnunum.Ama nacizane tavsiyem traveldense kabin boy.Travel çok ağır hantal.Çocuğu mu taşıycan arabayı mı tsşıycan çok zor ya.Ama ksbin boyda hop bir elinde bebek bir elinde araba hafifcik.Bagajda yer kaplamaz ağır değil.İstersen üstüne puset tsksrsın mis mis😂