Merhaba anneler sizde benim gibi misiniz yoksa bı benmi böyleyim hamilelikten beri yaşıyorum hastalık ayrı evin içinde ayağım takıldı yere yapıştım baya omzumun üstüne sert düştüm tabi ortapediye gittim >!>!hamilelik malum bişey yapmadılar arada ufak tefek şeylerde oldu şimdi son ayimdayim ve bügun ayağımı kırdım bazen rüyamı diyorum ama yok gerçek herşey okadar ayağımı vurmuşumdur tahtaya bile daha sert ayağımı yavaş kaldırıp geçerken plastik bı yere sanki ayağımı yavaşca cekmemisim gibi biri hızlıca vurmuş kırıldı şuan hala zongluyo ayağım çıkıkcıya gittim ama hanımlar benmi böyleyim sizdede varmı biseyler anlamıyorum artık eşim sağ salim doğur tek isteğim diyo