Yagmureylul Arkadaşlar bebeğin kafası büyük diyorlar 30.hafta dan beri başına gelen var mı şu an 38 haftalığım biraz endişelendim açıkçası
cgnduru Yagmureylul korkmaz bence ya çok var kafası büyük olan genetik olabiliyor..benim bazı arkadaşlarımda vardı kafası baya büyük oluyor doğum bile yapamadilar benim abimde oyleymis annem zor doğurmuş normal yani 😂😂 erkek bebeklerde daha çok oluyor
Daisyy000 Yagmureylul Banada utslerden ‘ Senin oğlan koca kafalı annesiiiii’ diyorlardı. Bi doğdu minnacık kafası var hiçte koca kafalı değil 😅
Nuraaaay11 Yagmureylul ay daha 17. Haftadayım bizimkinde de bir kafa var maşallah kocamannn koca kafalı bu diyorum bazen eşime, geçen ult gittik bir büyük kafa ve bi büyük popişiii vardı bakalım doğunca nasıl olacak 🤭
Nnk87 Yagmureylul bizim bebişede öyle dedi. Takılmayın sadece normal doğum açısından sıkıntı olabiliyormuş. Sağlıklı olsunlar da sezeryan normal fark etmiyor. Bende normal doğum istiyordum bunu duyunca vazgeçtim.
bebeefendi Yagmureylul bizim bebeğimizin başı en başından beri 3 hafta ilerideydi. biraz da iri bir bebek. bir sağlık sorunu yok. fakat çok temenni ettiğim halde baş çapı genişliği normal doğum yapmama engel oldu. yarın sabah 39. haftamız tamamlanmış olarak sezaryene gireceğim. umarım sağlıkla güzellikle bebeğinizi kucağınıza alırsınız 🌸
Retjza Bebeğimin kafa çapı 2 hafta önden gidiyordu hep. Vajinal doğdu, bir zorlanma olmadı. Bakıldığında da bebeğimin kafası büyük değil. Genetik sebepten dolayı öyle görünüyormuş ultrasonda. Sizinki de öyledir muhtemelen. Canınızı sıkmayın ❤️
Deletedmom_115 Yagmureylul kızımda bebeğin kafası küçük diyorlardı gerçekten kafası küçük kızımın ve genetik dedi çocuk doktoru halalarınında kafaları küçük şimdide bebeğimin kafası 1 hafta önde gözüküyor ben kızımda çok üzüldüm çok taktım şimdi takmıyorum Allah büyük genetikte yine